ūüĆŹ Download gratuito di musica clip Niggaz 4 Life [Who You Mad At? Me Or Yourself?] wav 1411kbps (Smoke DZA)

39

Niggaz 4 Life
Canzone:

Niggaz 4 Life

Cantante:  Smoke DZA
Descrizione:
-
Written By Pete Rock Smoke DZA
Release Date April 18, 2013
Testi:

Intro: Smoke DZA (Pete Rock)
DZA! RFC! (Smoke 'em)
Funk Flex what it do! New New York old New York all New York! (NYC!)
Coney! (Come on! Uh!)
Pete Rock this that boom bap they was lookin for though! (You already know)
J Allah real cinematic with the flow (WOOO!) Uh!
RIIIIIGHHHHHHHHHHTTTTTTTTT!!!!

Verse One: Smoke DZA
Uh! They tried to stick me in the box like a Brady
'Cause, this that flow that make the stoners go CRAZZZYYYY!
Bullshit I may weather the storm
But I'm young Adrien Broner I'm the heir to the throne
Sunshine like it's eight in the morn'
Cool nigga pluck the toothpick at you like I'm Razor Ramon
E'rybody know my name, Young Norman +Cheers+
Hop out that Panorama in them paranormans yeah
Don't even ask me what's the brand, know it's Lauren yeah
Other than that, it's some very rare Thompson gear
On my square, y'all know he got next
My lawyer like, oy, vey will he see that check?
Where I'm from either you blaze or you leave out stretched
9/11 doin we catch wreck
Come on nigga what practice, really what's a loco to a cat 'round the atlas
Nigga who you talkin to you Teo with +Catfish+
I'm too real life for these niggas I'm active
Put me in the whole 'nother bracket
You only cop work when your baby mom's file taxes
Hope she hit you off, better not piss her off
Nigga! Heh Heh Heh! Your money year round I'm a boss
Figure, these lil' niggas is buggin, I off niggas!
And spark somethin somewhere on the wing
That N.Y. golden age flow all over again

Hook: Smoke DZA & Pete Rock
I said it's plain to see, RFC, we 'gon be them niggas for life!
I said it's plain to see, RFC, we 'gon be them niggas for life!
I said it's plain to see, RFC, we 'gon be them niggas for life!
I said it's plain to see, RFC, we 'gon be them niggas for life!

Outro: Smoze DZA (Pete Rock)
Funk Flex what it do?! (Uh!) Pete Rock! (Niggas for life)
New York shit (Uh! Say what!) Really fuckin cool! (Niggas for life! Funk Flex!)
(Yeah! Uh! Yeah! DZA! Huh! Smoke D! Funk Flex! Uh! Yeah! Keep it movin! Huh!)

Caratterizzato:Pete Rock
Prodotto:Pete Rock
Scarica i formati:OGG, AC3, MP3, WMA, FLAC,, AHX
Valutazione:
7.2/10 (Voti: 2906)
Parola chiave: Rap 
Who You Mad At? Me Or Yourself?
Album:

Who You Mad At? Me Or Yourself?

Descrizione: -
Primary Artists 2 Chainz
Featuring Ace Hood
Producers AraabMUZIK
Writers 2 Chainz
Label Cash Money Records
Genere:
Rap
Elenco delle canzoni:
Who You Mad At? by The LOX
Money Talks by Fabolous
Don't Make Me Do It by Vado (Ft. Ace Hood, DJ Khaled, French Montana & Meek Mill)
Max Julien by A$AP Rocky (Ft. A$AP Ferg)
Live From Kissena Blvd by Action Bronson
House Gang by Slaughterhouse
Til The Sun Up by Wale
Do Sumthin (Suge Knight Diss) by Uncle Murda
In And Out by Jadakiss (Ft. Styles P)
Maine On Fire by J. Cole
Shake It by Busta Rhymes (Ft. Future & Trey Songz)
Think Of Me by Childish Gambino
Love To a Diplomat by Cam’ron (Ft. Lil Wayne)
Perfect Love by Troy Ave
The Fact That I'm Me by Maino (Ft. MAFIA)
Shit We On by French Montana (Ft. Big Cheeze & Chinx)
Get Involved by Lloyd Banks
Roll Deep by Joell Ortiz
Salamander by Mac Miller
Conan by Chris Webby
Niggaz 4 Life by Smoke DZA (Ft. Pete Rock)
Hotbox by Joey Bada$$ (Ft. Nyck Caution)
Buy This Buy That by Jae Millz (Ft. Lil Wayne)
The Latest by J-Doe (Ft. Meek Mill)
I Came by Reek Da Villian (Ft. Busta Rhymes & Vado)
Pray by Emilio Rojas
Syndrome Remix by Young Pretty (Ft. Chinx, French Montana & Maino)
Trap Lords by Bodega Bamz (Ft. A$AP Ferg)
The Homie by Jeezy (Ft. YG)
Ya'll Ain't by 2 Chainz (Ft. Cap-1)
The Trillest by Rick Ross
No Lackin by Lil Reese (Ft. Waka Flocka Flame & Wale)
Liquor & Drugs by Ace Hood
Gangsta Of The Year by Yo Gotti (Ft. Jadakiss & Jeezy)
Rich Gang by Waka Flocka Flame
Hit Em Up by ScHoolboy Q
Flexed Up by B.o.B
Slab by Kirko Bangz
Let the Blunt Go by Chris Brown
Street Dreamin' by Bridget Kelly (Ft. Kendrick Lamar)
Just Another Day by STORi (Ft. Juelz Santana)
Bump That Bass by Jeremih (Ft. Twista)
Wipe It Up by Kevin McCall (Ft. Booba, Mu, Paulo fg, QD Music, Robert Zimmerman Sr., Ry, Ry Cooder, TH & We Are Toonz)
All About You by Raekwon (Ft. Estelle)
Victorious by Kid Ink
X Marks The Spot by Pete Powers (Ft. Cory Gunz, Fat Joe, Fred The Godson, Mysonne, Oun-P, Statuzz & Torch (Triple C))
Boom Bap Riddim by Mavado (Ft. Popcaan & Sean Paul)
Data Uscita: 2013
Recensito:
19 10 2019

Guarda anche

Please allow notifications to be able to download files.